Δράσεις

Σύμβουλοι Θηλασμού IBCLC

Θεραπείες

The Arvigo Tecqhniques Of Mayan Abdominal Therapy

Τι είναι το Arvigo massage?
Είναι ένα ήπιο εξωτερικό μασάζ που βοηθά τα όργανα της κοιλιάς να επανέλθουν στη σωστή τους θέση. Βελτιώνει τη λειτουργία τους, καθώς τα απελευθερώνει από φυσική και συναισθηματική ένταση. Είναι αποτελεσματικό για άνδρες και γυναίκες. Οι τεχνικές αυτές περιλαμβάνουν πρακτικές των αρχαίων Μάγια θεραπευτών που βασίζονται στην ανατομία και τη φυσιολογία. Εφαρμόζεται μαζί με βοτανοθεραπεία, ενώ δίνονται και διατροφικές οδηγίες. Οι τεχνικές αυτές βελτιώνουν τη κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου στη περιοχή, τονώνουν το νευρικό σύστημα, προλαμβάνουν αλλά και αντιμετωπίζουν συμπτώματα ακόμα και χρόνιων ασθενειών.
Πως βοηθάει το Arvigo τις γυναίκες;
Αυτό το ήπιο εξωτερικό μασάζ βοηθά και οδηγεί τη μήτρα στη σωστή της θέση στην περιοχή της λεκάνης. Πάνω από 10 σύνδεσμοι κρατούν τη μήτρα στη σωστή της θέση. Όταν οι σύνδεσμοι πιέζονται και χαλαρώνουν η μήτρα μετατοπίζεται. Μία μετατοπισμένη μήτρα είναι αιτία πολλών συμπτωμάτων όπως:
-δυσμηνόροια, περίοδος ή και ωορρηξία που συνοδεύεται από έντονους πόνους.
-μη σταθερός κύκλος περιόδου
-προεμμηνορροϊκό σύνδρομο, κατάθλιψη
-ουρολοιμώξεις, μολύνσεις της ουροδόχου κύστης
-πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή
-μετατόπιση, χαλάρωση (πρόπτωση) μήτρας ή και ουροδόχου κύστης
-πόνοι στη πλάτη και τα πόδια
-κιρσοί, φλεβίτιδες
-πονοκέφαλο
-συχνές αποβολές
-δύσκολες γέννες
-ενδομητρίωση
-προ-εμμηνόπαυση, συμπτώματα εμμηνόπαυσης
-στειρότητα
-Υπογονιμότητα
-πολυκυστικές ωοθήκες
-ινομυώματα στη μήτρα
-αιμορραγία της μήτρας και πολλά άλλα συμπτώματα.

ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ

Η ρεφλεξολογία είναι μια πανάρχαια μέθοδος ίασης και ενίσχυσης του οργανισμού. Εφαρμόζεται εδώ και 5.000 χρόνια , στην αρχαία Αίγυπτο, στην αρχαία Ελλάδα, την Κίνα την Β. Αμερική κτλ. Ο Ιπποκράτης εφάρμοζε ένα σύστημα πιέσεων και μαλάξεων κατά τη διάρκεια της θεραπείας των ασθενών. Η ρεφλεξολογία στηρίζεται στην εξής απλή αρχή: στα πέλματα και στις παλάμες καταλήγουν όλα μας τα νεύρα (7.200), τα οποία συνδέονται με όλα τα όργανα και τις περιοχές του σώματος, ξεκινώντας από τον εγκέφαλο και περνώντας μέσα από τη σπονδυλική μας στήλη και το νωτιαίο μυελό. Έτσι είναι σαν όλο μας το σώμα να καθρεφτίζεται στα πέλματα μας. Με την εφαρμογή κατάλληλων πιέσεων και μαλάξεων στις απολήξεις των νεύρων (αντανακλαστικά σημεία), τα ξεμπλοκάρουμε. Αυξάνεται η τροφοδοσία των οργάνων με αίμα και οξυγόνο και έτσι λειτουργούν πολύ καλύτερα. Ξυπνάει ο μηχανισμός αυτοθεραπείας που διαθέτει ο κάθε οργανισμός, το σώμα δυναμώνει και έτσι μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του έγκαιρα, αποτελεσματικά και όσο γίνεται ανώδυνα.

Η ρεφλεξολογία σε πολλά κράτη του κόσμου είναι μια επίσημα αναγνωρισμένη μέθοδος παραδοσιακής, συμπληρωματικής θεραπείας.(Αγγλία, Ελβετία, Ιταλία, Φιλανδία, Αυστρία κτλ). Στη Γαλλία εφαρμόζεται σε σχολεία. Στην Γερμανία εφαρμόζεται σε συνεργασία με γιατρούς. Η Δανία έχει 4.000 ρεφλεξολόγους, ενώ το Ισραήλ 7.000. Σε Αμερική, Ρωσία, Βουλγαρία εφαρμόζεται σε ειδικές κλινικές.

REJUVANCE

Τεχνική μασάζ για φυσικό λίφτινγκ προσώπου.

Το rejuvance είναι μια τεχνική μασάζ που εφαρμόζεται στο πρόσωπο, λαιμό, αυχένα, θώρακα καθώς και στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Με τις κατάλληλες πιέσεις σε ενεργειακά και βελονιστικά σημεία σε αυτές τις περιοχές, πετυχαίνουμε να απελευθερωθεί η ένταση, να αυξηθεί με έναν απόλυτα φυσικό και ακίνδυνο τρόπο η παραγωγή ελαστίνης και  κολλαγόνου και να γίνει σύσφιξη και ανόρθωση των μυών του προσώπου. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό, λαμπερό δέρμα,  η εξαφάνιση των λεπτών γραμμών και ρυτίδων και η ανανέωση του δέρματος. Επίσης είναι αποτελεσματικό σε όσους έχουν δυσκολία στην αναπνοή, ιγμορίτιδες, πονοκεφάλους, ημικρανίες, αυχενικό, δυσκαμψία ώμων και αυχένα.

ΗΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Το 70% του σώματος μας αποτελείται από νερό. Το 90% του αίματος είναι νερό όπως και το 85% του εγκεφάλου μας. Οι δονήσεις που παράγονται από τους ήχους έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι μπορεί να αλλάξουν τη μοριακή δομή του νερού, δηλαδή του περισσότερου υλικού  από το οποίο είναι φτιαγμένο το σώμα μας. Αυτό ήταν γνωστό από την αρχαιότητα. Ο Ιπποκράτης εφάρμοζε στους ασθενείς την ηχοθεραπεία, μουσικοθεραπεία, ενώ στην Αίγυπτο βρέθηκαν στις πυραμίδες θεραπευτικά κύμβαλα, καθώς και ιερογλυφικά που εξηγούσαν τη χρήση τους. Η ηχοθεραπεία στις μέρες μας γίνεται  πάλι με κύμβαλα (μεταλλικά μπωλ) κατασκευασμένα από ειδικά μέταλλα στη Αυστρία, που ο ήχος και οι δονήσεις τους λειτουργούν θεραπευτικά. Τοποθετούνται με ειδικό τρόπο στο σώμα, αναπαριστώντας την έλικα του DNA, ξεμπλοκάροντας  τον οργανισμό από προβλήματα που τυχόν υπάρχουν, αλλά και από ότι μπορεί να βρίσκεται στην κυτταρική μνήμη λόγω κληρονομικότητας ή προδιάθεσης, λειτουργώντας έτσι και σε προληπτικό επίπεδο. Επίσης καθώς το σώμα απορροφά τους ήχους, δημιουργείται μια βαθιά αίσθηση ξεκούρασης και ηρεμίας.

ΑΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΊΑ

Τα αιθέρια έλαια των φυτών, λουλουδιών και καρπών είναι τα φάρμακα της φύσης. Είναι τα φάρμακα που όλοι οι λαοί μέσω των παραδοσιακών θεραπευτικών πραχτικών τους χρησιμοποιούσαν, με σοφία, σύνεση και απόλυτο σεβασμό στη φύση που απλόχερα τους τα έδινε. Σήμερα τα αιθέρια έλαια γίνονται και πάλι δημοφιλή. Η αρωματοθεραπεία γίνεται με εφαρμογή ειδικών μαλάξεων, με τη χρήση των κατάλληλων για τη κάθε περίπτωση  φυτικών αιθέριων ελαίων, έτσι ώστε καθώς απορροφούνται από το σώμα, να το βοηθούν να βρει τη χαμένη του ισορροπία. Είναι ένας άριστος τρόπος ξεκούρασης, αποτοξίνωσης, ενίσχυσης του ανοσοποιητικού και γενικότερα αναζωογόνησης του οργανισμού.

Όλες παραπάνω θεραπευτικές πραχτικές μπορούν με ασφάλεια να εφαρμοστούν κατά τη διάρκεια εγκυμοσύνης και λοχείας.